Szukaj

Burmistrz Gminy Cedynia, z siedzibą Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. Zachodniopomorskie, powiat gryfiński tel.(91) 41 44 - 006, fax (91) 4144-162 ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na:

Przedmiot przetargu: AUTOBUS
Dane identyfikacyjne pojazdu: AUTOBUS
Marka  AUTOSAN A0909L
Wersja "TRAMP"
Nr identyfikacyjny VIN *SUASW3RAP5S680615*
Silnik z zapłonem samoczynnym, 4 cylindrowy, chłodzony cieczą
Pojemność  4.116 cm ³
Wskazanie licznika    227.710 km
Nr rejestracyjny  ZGR 44WC
Liczba miejsc     41+1
Rok produkcji    2005 r.
Nr rejestracyjny ZGR 44 WC
1.Cena wywoławcza
59.300 zł / brutto /słownie: pięćdziesiąt dziewięć tysięcy trzysta złotych. Cena nie zawiera VAT zgodnie z interpretacją indywidualną Ministra Finansów nr ITPP2/4512-852/15/AGW z dnia 03 listopada 2015r.
2. Przetarg odbędzie się w dniu 20.01.2016 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cedyni (sala posiedzeń).
3.Oferty pisemne należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cedyni, Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia w pokoju nr 1 nie później niż do dnia  20.01.2016 r. do godziny 9.30
4. Oferta powinna zawierać:
1. Dokładne oznaczenie oferenta: imię i nazwisko, PESEL lub firmę (nazwę) oraz dokładny adres ( ze wskazaniem siedziby), numer NIP
2. Zaoferowana cenę nabycia, która nie może być niższa od ceny wywoławczej.
3.Numer rachunku bankowego, na które powinno być zwrócone wadium w przypadku niewybrania oferty oferenta.
4. Pisemne oświadczenie oferenta o zapoznaniu się przez niego z warunkami przetargu zawartymi w ogłoszeniu przetargu pisemnego oraz niniejszym Regulaminie.
5. Pisemne oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z aktualnym stanem prawnym
i faktycznym przedmiotu sprzedaży oraz braku jakichkolwiek zastrzeżeń oferenta w tym względzie
6. Potwierdzenie wpłaty wadium.
7. Pełnomocnik obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo udzielone przez umocowane osoby.
8. Oferent zamieści ofertę w kopercie zaadresowanej na Urzędu Miejskiego w Cedyni
Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia oznaczonej zapisem: „Oferta na zakup autobusu szkolnego”
9. Złożona oferta przestaje wiązać w przypadku odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyn oraz gdy zostanie wybrana inna oferta lub, gdy przetarg został zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert.
10. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej tj. 5.930,00 zł, w terminie nie później niż do 18.01.2016 r. przelewem na konto: BS Cedynia 88 9370 1017 0100 0185 2001 0003
Potwierdzeniem wpłaty wadium jest wpływ środków na konto Gminy w wyżej podanym terminie.
11. Cena nabycia musi być równa, co najmniej cenie wywoławczej
- Wadium przepada na rzecz organizatora przetargu, jeżeli żaden z uczestników przetargu nie zaoferował ceny nabycia równej, co najmniej cenie wywoławczej.
12. Wadium zwraca się w terminie 7 dni od daty przetargu, niezwłocznie po dokonaniu wybory oferty, a wpłacone przez oferenta, który wygrał przetarg zalicza się na poczet ceny nabycia. Wadium przepada w razie uchylenia się oferenta, który przetarg wygrał, od zawarcia umowy sprzedaży środka trwałego.
13. Bliższe informacje można uzyskać Urzędzie Miejskim w Cedyni Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia w pokój nr 8, tel.(91) 43-17-826. Osoba do kontaktu – Sebastian Portkowski
14. Ze stanem technicznym autobusu można zapoznać się w dni robocze w godzinach od 8.15-12.00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
15. Kupujący dokona płatności za przedmiot umowy przelewem na rachunek Sprzedającego wskazany w umowie kupna-sprzedaży w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
16. Organizatorowi przysługuje prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny.

ZARZADZENIE NR 202/2015 BURMISTRZA CEDYNI z dnia 22.12.2015 r. w sprawie ogłoszenia pisemnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż autobusu szkolnego